חברת קלאב פארם בע"מ
ברוכים הבאים לאתר המופעל ע"י חברת קלאב פארם
בע"מ האתר הינו אתר מכירות, לביצוע רכישות באמצעות רשת האינטרנט לכלל הציבור .
1. משמעותם של המילים "עסקת רכישה " בתקנון זה הינה - כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המתבצעת באתר זה .
2. הרכישה באמצעות האתר הינה עפ"י התנאים שיפורטו להלן:
2.1 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
2.2 עצם קנייתך באתר אתה מצהיר כי אתה מעל גיל 18 ושקראת והבנת את התקנון והסכמת אליו .
2.3 כל הרוכש או המזמין סחורה באתר מצהיר כי הינו בגיר קרא והבין את תקנון האתר .
2.4 לא תהיה לרוכש או למזמין או למי מטעמו כל טענה או תביעה נגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם.
מלבד טענות הנוגעות בהפרת התחייבות בעלי האתר ו/או מפעיליו למעט טענות של הפרת התחיבויות בעלי האתר, לפי תקנון זה.
2.5 התשלום עבור הרכישות באתר זה , מתבצע על ידי חיוב המזמין/הרוכש בכרטיס אשראי, והוא מצהיר כי הוא בעל כרטיס אשראי תקף,
של אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל, וכי הכרטיס לא בוטל והשימוש בו לא הוגבל, במסגרת האשראי המאושרת לכרטיס.
2.6 הנהלת האתר רשאית לשנות תקנון זה לפי שיקול דעתה הבלעדי.
בתנאי שתעדכן את התקנון ,ותפרסם את התקנון המעודכן, כך שתהיה למשתמש גישה לקרוא את התקנון המעודכן.
2.7 אם עשית רכישה באמצעות האתר או שירותים אחרים המוצעים באתר, אתה מסכים לתנאי תקנון זה , ומסכים לקבל דואר פרסומי.
2.8 עם ביצוע רכישה ראשונה על ידי לקוח החברה תהיה רשאית לשלוח אליו דאר פרסומי, ללא קבלת הסכמתו מראש.
2.9 לקוח שאינו מעוניין לקבל דאר פרסומי , חייב לשלוח הודעה לאתר , על רצונו לא לקבל דאר פרסומי
3. ביצוע עסקאות רכישה או הזמנה:
א. החברה מחזיקה במגוון מוצרים שנמצאים במלאי שבמחסניה או שהספקים שלה הודיעו לה על קיום מלאי לאספקה שוטפת.
המזמין או הרוכש יזמין אך ורק מוצרים לרכישה או להזמנה, שצוין על ידי החברה כי נמצאים במלאי וניתן לרכוש אותם.
ב. תנאי לאספקת ההזמנה, המצאות המוצרים במלאי החברה, או ספקיה.
ג. החברה תעשה את כל המאמצים הנדרשים כדי להבטיח כי המוצרים המוצגים למכירה, יימצאו במחסניה או מחסני ספקיה.
ד. תמונות המוצרים באתר הם להמחשה בלבד, כולל מוצרים עם מגוון צבעים , כשרות מוצרים או מוצרים באריזה ישנה/חדשה וכו'.
ה. המשתמש באתר חייב לציין כתובת, מס' טלפון ומייל עדכניים, על מנת שהחברה תוכל להודיע לו על כל בעיה הקשורה להזמנה שנוצרה במהלך טיפול.
ו. אם הלקוח קיבל עדכון מחברה לגבי מלאי או אספקת המוצר, פרטי ההזמנה יעודכנו בהתאם לתיקונים חדשים.
ז.אם לקוח לא יענה לעדכונים/תיקונים חדשים בהזמנה, הזמנתו תבוטל, ולא יבוצע כל חיוב בגינה(אנחנו לא יכולים לשנות הזמנה ללא אישור לקוח, לכן מבטלים).
4. הליכי ההזמנה ואישורה:
א. עם ביצוע ההזמנה, תשלח החברה ללקוח אישור ראשוני כי הזמנתו נקלטה במערכת, אישור זה הינו למידע בלבד, ואינו מחייב את החברה לספק את המוצר שהוזמן.
ב. לאחר קליטת ההזמנה, החברה תבדוק את המוצר נמצא במלאי שלה.
ג. אם המוצר נמצא במלאי, המוצר בתוקף ולא פגום, החברה תחל בהליך בדיקת אמצעי התשלום שהלקוח סיפק.
ד. אם אמצעי התשלום נמצא תקין, ומסגרת האשראי מתאימה, והתשלום בגינה אושר, תיחשב ההצעה תקפה ומאושרת.
ה. מכאן יחיל הליך אספקת המוצר שהוזמן.
ו. כפי שצויין לעיל, הלקוח חייב לספק כתובת ברורה ותקינה, המאפשרת לספק לו את המצור,
על כן מסירת פרטים שגויים, לא ברורים או לא מדוייקים תחול על הלקוח מלוא האחריות, לרבות אחריות פלילית מאי מסירת פרטים שגויים או לא נכונים.
ז. אם ההזמנה שנשלחה לכתובת שצוינה בהזמנה והוחזרה עקב אי איסוף חבילה בזמן, הלקוח ישא בכל הוצאות ההחזרה.
ח. שליחת המוצרים תתבצע רק לאחר מתן אישור חברת האשראי לתשלום בגין המוצרים שהוזמנו .
5. ביצוע וקליטת התשלום:
א. ניתן לשלם עבור המוצרים באמצעות כרטיס אשראי תקף, של אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בארץ(חוץ מכרטיס אשראי מחברת דיינרס).
ב. ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית(הזמנה תשלח לאחר אישור העברה מבנק).
ג. ניתן לשלם באמצעות PayPal.
ד. שליחת המוצרים תתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.
6. מועד אספקה:
א. החברה מתחייבת להוציא את המצורים ממחסניה ולשלוח אותם באמצעות דואר ישראל, תוך שלושה ימי עסקים מיום אישור התשלום בגין ההזמנה,
המתחילים למחרת יום אישור התשלום.
ב. החברה אינה אחראית לעיכוב במשלוח ההזמנה, עקב אירועים בלתי צפויים, שאינם בשליטתה.
לא תהיה כל טענה כלפי החברה בגין עיכוב במסירת ההזמנה עקב גורמים שאינם בשליטתה או שאינם צפויים, כגון תקלות המחשוב, בתקשורת, תחבורה.
במקרה זה רשאי האתר מטעמו של חברתנו להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
ג. זמני האספקה של מוצרים שמסופקים באמצעות דואר ישראל אינם ניתנים לבקרה ע"י חברתנו ואינם בשליטתה והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד החברה עקב שיבושים באספקת משלוחים באמצעות דואר ישראל.
ד. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם חברתנו,
גם במצב זה, המסירה תתבצע לפי המקובל והנהוג בחברת המשלוחים, ובהתאם ליישוב בו מתגורר הלקוח.
ה. המזמין יכול לבחור באיסוף עצמי של הזמנתו בכתובת החברה , בשעות הפעילות הרגילות.
מועד איסוף ההזמנה ושעות פעילות נשלחים למייל ברגע שההזמנה מוכנה לאיסוף.
7. תשלום התמורה :
א. חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שצויין באתר, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, שיפורטו באתר.
ב. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה.
החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת.
ג. כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
8. ביטול עיסקה והחזרת מוצרים:
א. הלקוח רשאי לבטל את הרכישה תוך ארבעה עשר יום מיום קבלת המוצר לכתובת שמסר, בתנאי שיודיע על כך לחברה, תוך 14 יום,
והמוצרים נותרו באריזה המקורית שלהם , שלא נפתחה, ולא נעשה כל שימוש במוצרים, ולא נגרם כל נזק או שינוי צורני, או מהותי.
ב. לאחר קבלת ההודעה על ביטול הרכישה מטעם הלקוח, הלקוח מתחייב להחזיר את המוצרים לכתובת של החברה תוך 14 יום באמצעות דואר, שליח או הגעה עצמית לסניף.
ג. לאחר שהחברה תקבל את המוצר בחזרה, היא תבדוק אם המוצר הוחזר כחדש ובאריזתו המקורית , ולא נעשה בו כל שימוש ולא נגרם לו כל נזק וערכו לא ירד.
ד. לאחר החזרת המוצרים, ובדיקתם על ידי החברה, תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח והוצאות אריזה), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת).
ה. אם המוצר נבדק על ידי נציג החברה ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, וסגור בסגירת ספק,
לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה - הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר,
בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה, או כל הוצאה או התחייבות אחרת שהחברה הוציאה או שהיא התחייבה והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
ו. ויטמינים, תוספי תזונה ותרופות לא ניתנים להחזרה לאחר רכישה!(בהנחיית משרד בריאות)
ז. בשמים שהם נמכרים ללא אריזת ניילון לא ניתנים להחזרה לאחר רכישה!
ח. כל עוד לא יצא המשלוח שהוזמן ממוקד ההזמנות שלנו, ניתן לבצע ביטול של העסקה בדרכים הבאות:
1) להתקשר בטלפון ולבטל את העסקה מול מוקד ההזמנות של החברה, במספר הטלפון 051-5566025.
2) לשלוח מייל לכתובת [email protected].
3) לשלוח בקשה לביטול עסקה דרך האתר שלנו(לפרט את הבקשה בטופס).
חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים על ידי החברה לפני משלוח.
9. מוצרים פגומים:
א. לא יוחזרו מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה או נפגמה, אלא אם התברר שהם נשלחו פגומים מיסוד.
במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר(מומלץ לצלם את המוצר הפגום ברגע פתיחתו).
ב. לאחר שנקבל את פנייתך, נבדוק אותה, ואם יתברר כי טענותיך צודקות ונכונות, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית
(בתנאי שהוא נמצא במלאי של החברה).
ג. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981
10. תנאים נוספים
א. לא ייעשה כל שימוש בפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כולל פרטי תשלום.
ב. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר.
על פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, אך לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.
ג. החברה רשאית לפנות אליך במייל או בע"פ או בכל דרך פרסומית, בכל מידע בדבר מבצעים.
ד. החברה שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו\או לבטל מכירה על פי שיקול דעתה באם יתברר לה שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות לא חוקית
או נגרם נזק כלשהוא כתוצאה מתקלה טכנית באתר.
ה. החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת .
ו. המחירים המוצגים באתר האינטרנט תקפים לרוכשים דרך אתר האינטרנט בלבד.
ז. כשרות - לא מציינים כשרות בתיאור המוצר. יש ליצור איתנו קשר בטלפון לבירורים על כשרות מוצרים לפני ביצוע ההזמנה.
ח. סכום מינימלי להזמנה - 69 ש"ח.
ט. הזמנות "איסוף עצמי מהחנות" שלא נאספו תוך חודשיים מיום ההזמנה יבוטלו ולקוח יקבל זיכוי על ההזמנה.
11. סמכות שיפוט ומשפט:
הדין החל על כל נושא בקשר להזמנתך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבית המשפט בנתניה בלבד.
בכבוד רב,
קלאב פארם בע"מ